2012. október 2., kedd

Vélemények2

kineziológia.... wow.... mindez a Borival.... WWWOOOUUUUUWW

nem (csak) azért zengek róla ódákat, mert a barátnőm... ez olyan, mint a drog. 

függő leszel. 

akár akarod akár nem. 
megtapasztalhatod a legmélyebb mélységeket legbelül egy-egy oldás alkalmával, aztán viszont olyan magaslatokba repít, amiről nem is álmodtál. 
megszabadít és felszabadít.
és aztán akarod megint...többször...és jönnek az elvonási tünetek, ha nem kapod meg.
nagyon szeretem és büszkén mondhatom, hogy én is függő lettem. 
mégpedig annak, hogy letegyem a terheket, amiket akár évszázadok óta hordozok.
és szabad legyek.
oldás végén olyan mélyre hatol a levegő a tüdőmben, mint még eddig soha. 
a föld felett járok 5 méterrel napokig.
én ezt választom, mert nagyon-nagyon jó nekem. 
nem próbáltam ezt a módszert máshol, de már nem is akarom. 
számomra a Bori nagyon hiteles forrása ennek. megtalálta azt az utat, ami számára a boldogságot jelenti.
ha pedig valaki ezen az úton megy, akkor azt érzed, látod, hatással van rád és szeretnél részese lenni.

nagyon szeretem, ahogy a Bori "dolgozik". 

minden egyes pillanatát az oldásnak élvezem. és csak neki köszönhető.

akár sírok, mint egy csecsemő, akár a félelmeimmel nézek éppen szembe vagy netán eksztázisban vagyok :)
vagy amikor i.sz. 498-ban 22 éves férfi létemre azt gondoltam magamról, hogy a legszebb rajtam a nagy farkam. 
húúú ez mekkora volt :D

nem tudom szavakkal eléggé kifejezni, hogy mekkora megkönnyebbülést jelent egy-egy teher lerakása.

én mindenkinek csak ajánlani tudom.

a Borit meg legfőképp. megértő, intuitív, nagyon rádkoncentrál és rádhangolódik, ezáltal folyamatosan segít neked a gondolkodásban is. folyamatos visszajelzéseket ad, miközben "mér", ezt kimondottan szeretem. fejleszti önmagát illetve az eszközkészletét, hogy minél több információhoz tudjon juttatni. szerintem ez is kivételes. nagyon felkészült és lelkes. kellemes környezetben, ahol el lehet lazulni.
remélem még nagyon sokáig lehetek részese a "munkásságának", mert én mindig alig várom már a következő alkalmat!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése