2014. június 17., kedd

Rutinok



Szeretem reggel kávézás közben elővenni a naptáramat és megnézni, átgondolni, lefuttatni, hogy mi vár rám aznap. Sok időt nem töltök vele, annál is inkább, mert a reggel nem az én napszakom. De ezt a néhány pillanatot nem hagyom ki, mert ekkor áll össze a fejemben a nap.

Délután vagy este (a munkaidőm végén) megint a kezembe veszem. Előrelapozok, tervezek, kitöltöm az üresen maradt időpontokat. Van egy listám a feladataimról, amikről mindig bevezetem az éppen időszerűt/legfontosabbat.

Korábban úgy gondoltam, hogy az ilyesfajta kötelezettségek csak rabolják az időmet. Közben rájöttem, hogy néha a szabályok hozzák meg a szabadságot, vagy spórolnak időt. Nem marad semmi az utolsó pillanatra, nem kell kapkodni.

Néha azért elhagyom a bázist és összecsúsznak a napok. És újra az húz ki belőle, ha előveszem beosztós énemet.

Mit gondolsz, neked is jól jönne valami hasonló? Találjuk ki a te testre szabott rutinjaidat! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése