2012. december 28., péntek

Érintésoldás

Megértintett, pedig nem akartam. 
Hozzáértem és nem esett jól.
Úgy vágytam rá, hogy megérintsen, hiába. 
Szerettem volna megérinteni, de nem mertem. Bárcsak...!

Az érintés fontos és szükséges. Szerelemben, barátságban, családban elengedhetetlen. De biológiai szükségletet is fedez, mivel fontos szerepe van a stressz kezelésében.

Ugyanakkor lehet az érintés - vagy akár annak hiánya - maga a stresszforrás is. Ha becsukod a szemed és egyenként ráhangolódsz kicsit a fenti négy mondatra, biztosan eszedbe jut mindegyikhez pár eset. Kipróbálod?

Ölelni jó.(?) Szívesen ölelsz meg másokat? Bárkit meg tudsz ölelni? Férfiakat, nőket, időseket, betegeket, családtagokat? Vagy a gondolattól is irtózol?


Nem megy mindig és mindenkit. Végülis ez természetes. 
De vannak olyan érintések, melyek különösebb ok nélkül is kellemetlenül érintenek. Amelyektől a hideg kiráz. És vannak olyan érintések is, amelyek hiányában nem tudunk egészséges kapcsolatokat kialakítani vagy amelyek miatt sérülten cselekszünk bizonyos helyzetekben. 


Bizony, az érintés sok mindent képes megoldani. Az érintésoldás is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése