2014. július 29., kedd

Hogy az otthon újra a biztonságot jelentse


"Több mint tíz éve kedves barátom Bori, aki coach és kineziólogus. A több mint egy évtizede tartó spirituális utunk eléggé összeforrt, sok mindent vitattunk meg egymással, miközben mindketten rátaláltunk az utunkra.

Azért kértem most segítséget Tőle, mert van egy évek óta tartó problémám, hogy nem tudok lefogyni. 

Amint az oldás alatt meg is fogalmaztam, a súlytöbbletem nem esztétikailag zavar, hanem úgy érzem fizikailag is akadályoz. Az oldás alatt végig nagyon jól érzetem magam, teljes biztonságban adtam át magam az élményeknek és úgy érzem Bori elég mély tudatállapotba tudott eljuttatni, ahol teljesen el is lazultam. Nagyon jó kísérőm volt ezen az úton is.

Nagyon sokat kaptam ettől az oldástól és nagyon érdekes, hogy az ott megfogalmazott probléma és annak feloldására este még egy megerősítő üzenetet is kaptam azáltal, hogy Kaló Jenő aznapi üzenete épp ugyanarra a két kulcsszóra jutott ki, mint ami az oldásban előjött. 

Biztos vagyok benne, hogy ez az oldás ismét egy komoly mérföldkövet és előrelépést jelent nekem, és köszönöm Borinak, hogy segített abba, hogy a legfontosabb hely, az otthonom újra biztonságos fészekké váljon Sokszor nem is gondoljuk, hogy milyen mélyen eltemetett érzések, félelmek okozhatnak problémát a fizikai testben is.
Ezeken hiába dolgozunk egyedül, sokszor kell egy külső segítség, aki a megfelelő technikával segít minket a megoldáshoz és a feloldáshoz. 

Az oldás után folyamatosan fülig ért a szám és azóta is megkönnyebbültnek érzem magamat. Lelkileg sok súlyt magam mögött tudtam hagyni egyetlen óra alatt.

Köszönöm!"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése