2018. február 12., hétfő

Időmenedzsment



Beleakadtam egy írásba, ami arról szól, hogy életünk során mivel mennyi időt töltünk el. Elkezdtem kutakodni, és bár eléggé eltérő adatokkal találkoztam, azért ez-az megdöbbentő.

Életünk egyharmadát átalusszuk, ezen annyira nem csodálkoztam.

Nagyjából 10 évet dolgozunk. 

Egy nő kb. 1 évet tölt el a ruhásszekrénye előtt azon tanakodva, mit húzzon fel. 

12 évet beszélgetünk egymással, ugyanennyi idő jut a tévézésre is. 

9 hónapot játszunk a gyerekeinkkel és ugyanennyit töltünk mosással, vasalással. 

12 hónapnyi színház, mozi koncert. 

14 nap telik csókolózással.

Hm. Azon gondolkodom, vajon ezek közül mit idéznék fel szívesen öreg napjaimban, mi lehetne segítségemre életem utolsó óráiban.

Érdemes volna néhány helyen megváltoztatni a sorrendet, nem? Te min változtatnál?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése