2018. január 22., hétfő

Anyák énideje



Édes terhet vállaltunk, szívből, szeretettel visszük. Olyan jó nézni, ahogy nőnek, ahogy megeszik, ahogy már képesek valamire, ahogy szeretnek.

Nő is vagyok, feleség is. Szeretem kicsípni magam, kettesben elmenni a férjemmel vacsorázni, táncolni, koncertre, partiba.

És szeretek egyedül is lenni. Szeretem a munkám, szeretek egyedül sétálni, barátnőzni, tanulni, meditálni, csak úgy lenni a gondolataimmal, vagy azoktól mentesen.

Nem szeretem viszont egyedül vinni a háztartást a hátamon, unottan feküdni a tv előtt, nem szeretem, ha béna a hajam és nem érzem jól magam a ruhában, amit viselek. Nem szeretek edényt kapni ajándékba.

Ha nem lehetek jó nő és nem lehetek néha egyedül, nem vagyok olyan jó anya sem. Ezért gyakran teszek érte, hogy jó nőnek érezhessem magam és figyelek rá, hogy legyenek külön programjaim is. 

Ha a gyerekeim jövőjére gondolok, úgy látom őket boldognak, hogy mindhárom szerepben otthonosan mozognak. Egyedül, párban és többen is. Ha ezt kívánom nekik, azt is meg kell mutatnom, hogyan tegyék. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése